Scurt ghid al incepatorului in Google Adwords

Probabil ca ati auzit de noua unealta de marketing a Google.com de pe Internet. Acest serviciu publicita poarta numele de Google Adwords si va da posibilitatea de a va folosi de Google pentru marketing. Astfel anuturile dvs sunt publicate pe site-ul Google atunci cand se efectueaza o cautare. Sistemul Google Adwords este versiunea Google pentru serviciile publicitare pay-per-click. Asta presupune ca utilizatorii sunt redirectionati catre site-ul dvs atunci cand acceseaza anunturile dvs.
Ce trebuie sa stiti despre Google Adwords? Google Adwords este o modalitate de a cheltui bani pe publicitate foarte foarte repede. Dar Google Adwords este de asemenea si o modalitate de a cheltui bani pe marketing in scopul atragerii unei clientele selecte. Google Adwords poate fi un sistem foarte scump pentru cineva care nu stie sa-si planifice cheltuielile si nevoile de marketing.
Atunci ca incepeti o campanie Google Adwords, trebuie sa va alegeti cateva cuvinte-cheie prin intermediul carora anunturile dvs vor aparea pe paginile de cautare pe Google.com. De asemenea trebuie sa specificati ce suma de bani sunteti dispus sa platiti pentru fiecare click primit. Tineti minte, Google Adwords este un sistem tip pay-per-click, iar dvs veti fi nevoit sa platiti doar atunci cand cineva va da click pe anunturile dvs si deci va va vizita site-ul.
Este foarte important sa va alegeti cuvintele-cheie potrivite pentru anuntul dvs. Folosirea cuvintelor-cheie generice folosite de toata lumea, desi va costa mult, nu va va aduce rezultatele asteptate. Alegerea acestor cuvinte-cheie este foarte delicata, necesitand atentie, inspiratie si creativitate. Google Adwords recomanda ca diversele variatii gramaticale ale cuvintelor sa fie folosite, precum si pluralul acestora pentru a atinge o audienta cat mai aproape de cea dorita.aceasta abordare este una eficienta, deoarece nu toti potentialii dvs clienti vor folosi aceeeasi forma a cuvintelor-cheie ca toata lumea. Unii vor folosi forma plurala a cuvintelor, in timp ce poate ceilalti vor folosi forma singulara.
Aceste cuvinte cheie pot fi folosite de asemenea ca rezultate exacte de cautare. Pentru asta ele trebuie sa fie introduse intr-o forma de genul [cuvant-cheie]. In acest fel anuntul dvs va fi aratat doar cand utilizatorii vor cauta cuvantul „cuvant-cheie”. Anuntul nu va aparea daca acest cuvant va aparea combinat cu alte fraze sau in alta ordine.
O alta optiune de afisare a rezultatelor exacte este aceea a frazelor. Aceasta este foarte asemanatoare cu optiunea prezentata mai sus in sensul ca toate cuvintele trebuie sa fie in aceeasi ordine. Ca o deosebire totusi, anuntul va aparea in rezultate daca langa fraza cautata vor aparea si alte cuvinte. Pentru a folosi aceasta optiune, frazele respective trebuie integrate intr-o forma de genul „fraze cheie”.

No comments:

Post a Comment