Tehnici de top pentru Google Adwords

Un anunt trebuie mereu sa atraga atentia unui potential client. Astfel daca sunteti capabili sa va creati anunturi captivante si convingatoare, va puteti imbunatati foarte mult campaniile Adwords. De asemenea ar trebui sa acordati atentie sporita pozitie cuvantului-cheie. Daca un potential client cauta un anumit cuvant-cheie, acesta apare in bold in interiorul anuntului. Pentru a capta atentia potentialilor clienti puteti plasa aceste cuvinte-cheie cat mai in stanga sau cat mai in dreapta in interiorul anuntului.
Includerea cifrelor in interiorul anuntului este de asemenea o idee foarte buna. Numerele se separa foarte usor de cifre si astfel anuntul capteazza atentia mult mai repede. Daca preturile produselor sau serviciilor promovate de dvs in campania Adwords sunt rezonabile este o idee foarte buna sa le includeti in interiorul anuntului. Astfel pretul va va aduce clienti specifici, care doresc intradevar sa cumpere, si va va ajuta sa micsorati numarul de clienti care doar dau click-uri si se ocupa strict de browsing. Micsorarea numarului de asemenea vizitatori este farte importanta, deoarece pentru fiecare click dvs platiti o suma de bani.
Pentru a evita astfel acest lucru, faceti-va anunturile pe care le publicati in campania Adwords cat mai relevante si cat mai concise. De asemenea puteti introduce in anunt o fraza intre ghilimle pentru ca anuntul sa apara doar atunci cand cineva va cauta exact continutul frazei citate. Aceasta tehnica este foarte folositoare deoarece atrage clienti care doresc un lucru exact. De asemenea versiunea simplificata a acestei tehnici consta in introducerea unui cuvant-cheie intre paranteze patrate pentru a avea aceleasi rezultate. O alta tehnica benefica este variatia anunturilor. Google Adwords va da posibilitatea variatiei a pana la 50 de anunturi per campanie.
Este de preferat sa folositi cat mai multe variatii ale anunturilor din campania dvs Adwords. In acest fel puteti afla care variatie are un CTR (rata a click-urilor) mai mare. Daca aceasta rata este mai mare, costul per click poate scadea. O rata mare a click-urilor este motivul care ii convinge pe cei de la Google Adwords ca anunturile dvs sunt cautate intens de catre utilizatorii motorului de cautare. Acestia va acceseaza anunturile, iar Google profita de aceast lucru si va rasplateste.
Daca aveti o campanie Adwords mai mica puteti folosi mai putine variatii ale anunturilor, scopul dvs ramanand totusi acela de a afla care anunt are o rata click-urilor mai mare. Exista multe metode de a castiga bani prin folosira sistemului Adwords, si daca va veti ocupa de campaniile dvs, daca va veti optimiza anunturle in mod constant, veti vedea cum profitul va creste.

No comments:

Post a Comment